Προβολή σε χάρτη μεγαλύτερου μεγέθους

Η διαδρομή συνδέει τις δύο ακτές της χερσονήσου του Μαλέα, την ανατολική με την δυτική, και διασχίζει την περιοχή της Βάρδιας, που ίσως λέγεται έτσι, από τις βάρδιες των σκοπών που ειδοποιούσαν με φωτιές τη Μονεμβασιά, με την οποία υπάρχει οπτική επαφή, για τον ερχομό εχθρικών πλοίων. Αρχίζει από τα Βελανίδια και είναι κοινή με την Δ10 μέχρι την διασταύρωση των μονοπατιών στην νότια άκρη του χωριού πάνω από την δεξαμενή. Εκεί ακολουθεί τον δεξιό κλάδο των μονοπατιών δίπλα σε μια περίφραξη με νοτιοανατολική κατεύθυνση, που μετά από λίγο γυρίζει σε νοτιοδυτική ανηφορίζοντας δίπλα σε ένα ρέμα.

Σε 910 μ. φθάνει σε διάσελο (υψόμετρο 410 μ.) όπου συναντά μικρό χωματόδρομο. Από αυτό το σημείο μονοπάτι προς τα ανατολικά οδηγεί σε 850 μ. στα υπολείμματα του κτιρίου του Γερμανικού παρατηρητηρίου, που βρίσκεται στην άκρη του υψώματος πάνω από τον Άγιο Μύρο και έχει απέραντη θέαση προς το Αιγαίο πέλαγος. Είχε κτισθεί κατά τον Β΄ παγκόσμιο πόλεμο με καταναγκαστική εργασία των κατοίκων και σώζονται οι τοίχοι των κτιρίων και οι βάσεις των πυροβόλων όπλων.

Από το διάσελο, η διαδρομή προς την Αγία Μαρίνα συνεχίζει νοτιοδυτικά ανηφορίζοντας ελαφρά, περνά δίπλα από μεγάλο χωράφι με πεζούλες και σε 970 μ. φθάνει σε επόμενο διάσελο (υψόμετρο 550 μ.). Από το σημείο αυτό φαίνεται η δυτική ακτή και η περιοχή της Αγίας Μαρίνας και αρχίζει το μονοπάτι της κατάβασης με νότια κατεύθυνση που πολύ σύντομα πλησιάζει σε μια ρεματιά. Σε 2.050 μ. συναντά έναν μικρό χωματόδρομο, ο οποίος μετά την διασταύρωσή του με μεγαλύτερο σε 1.530 μ. καταλήγει στο εκκλησάκι της Αγίας Μαρίνας.

Στον ευρύτερο χώρο βρίσκεται το απολιθωμένο δάσος με τους ηλικίας εκατομμυρίων ετών κορμούς δένδρων και τα απολιθωμένα κοχύλια, που συνθέτουν ένα φυσικό ψηφιδωτό. Πρόκειται για ένα παλαιοντολογικό μνημείο της φύσης, παγκόσμιας σημασίας.

Κατηγορία Ορεινή πεζοπορία
Βλάστηση 2 (1-5)   altalt
Εμφανίστε την διαδρομή μέσω του Google Earth   google earth
Spread the love

There are no comments yet.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked (*).