Η περιοχή του Σώρακα είναι μια κατάφυτη περιοχή με ελαιώνες. Βρίσκεται πολύ κοντά στην πόλη της Μονεμβάσιας. Η κορυφή Μουντρής (469μ) αποτελεί, λόγω θέσης, ένα από τα καλύτερα μπαλκόνια της Λακωνίας με θέα το Μυρτώο πέλαγος, την ακτογραμμή από την Μονεμβασιά έως το ακρωτήριο Καμήλι και φυσικά τον ομώνυμο βράχο με το κάστρο της Μονεμβασιάς. Η πιο εύκολη και σύντομη πρόσβαση είναι από τον οικισμό των Νομίων, 3,5χλμ από την Μονεμβασιά.
Η διαδρομή που θα περιγράψουμε είναι κυκλική και αγκαλιάζει τον Σώρακα και κινείται μέσα από χωματόδρομους στο μεγαλύτερο τμήμα του με καλή βατότητα, στους οποίους υπάρχει σήμανση πεζοπορικών διαδρομών (στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής). Η απόσταση είναι 14χλμ με αφετηρία και τερματισμό τον οικισμό των Νομίων. Λόγω του μεγάλου δικτύου χωματόδρομων της περιοχής μπορούν να γίνουν αρκετές παραλλαγές στην πορεία που θα ακολουθηθεί. Για τον καλύτερο προσανατολισμό και για την ασφάλεια μας είναι καλό να έχουμε μαζί μας, χάρτη της περιοχής, η κάποια συσκευή πλοήγησης. Ξεκινώντας από την πλατεία των Νομίων ακλουθούμε την πινακίδα με σήμανση διαδρομής Π9. Τα πρώτα χιλιόμετρα της διαδρομής είναι ανηφορικά με ήπια κλίση αλλά υπάρχουν και σημεία που έχουν πιο έντονες ανηφορικές κλίσεις. Μετά από 4,5χλμ συναντάμε μια διασταύρωση, εμείς συνεχίζουμε αριστερά με ΝΔ κατεύθυνση. Με αρκετές εναλλαγές στις κλίσεις του δρόμου στην αρχή αλλά μετά συνεχίζουμε σταθερά με ανηφορική κλίση ακλουθώντας τη σήμανση με ένδειξη Π8.
Φτάνοντας στην δεύτερη κύρια διασταύρωση που συναντάμε, συνεχίζουμε και πάλι αριστερά με ανατολική κατεύθυνση περνώντας από τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας. Από αυτό το σημείο η διαδρομή κατά κύριο λόγω γίνεται κατηφορική. Συναντάμε τον οικισμό Λότζα και μετά τον οικισμό του Αγ. Στεφάνου. Ακολουθούμε την κατεύθυνση που δείχνει η πινακίδα Π14 και μετά από διαδρομή 2χλμ επιστρέφουμε στην αφετηρία μας έχοντας διανύσει μια πανέμορφη διαδρομή που μα προσέφερε μοναδικές εικόνες.

Spread the love

There are no comments yet.

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published. Required fields are marked (*).